Information på lättläst svenska

Bjuvs kommun består av orterna Bjuv, Billesholm och Ekeby.

Här bor nästan 15 000 personer.

Bjuv ligger 20 kilometer öster om Helsingborg. Här är nära till Söderåsen.

Det är lätt att åka med buss eller tåg till Helsingborg och Landskrona.

 

Du kan ringa till kommunen måndag till fredag.

Mellan klockan 8 på morgonen och 16 på eftermiddagen.

Telefonnummer är 042-458 50 00.

Webbredaktör: Josefine Wahlström (jwm)
Sidan ändrad: 2015-11-03

Kontakt

Bjuvs kommun

Telefon växel 042-458 50 00

Skicka e-post